Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Beru celou trilogii jako vrchol toho, co vůbec ve filmu vzniklo, ale kdybych měl vybrat, tak to nejlepší Jackson stvořil hned napoprvé.
Kopačky (2008)
Ze života.
Ospalá díra (1999)
Mumie (1999)
Gentlemani (2019)
22 Jump Street (2014)
Dávám druhý díl, ale patří sem oba a stejně. Nejlepší komedie posledních let.
Špión (2015)
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Totálně ten film miluju!