Oblíbené filmy (10)
Dobrý Will Hunting (1997)
Ztraceno v překladu (2003)
Láska nebeská (2003)
Dobrý ročník (2006)
Veľmi príjemný filmík :) Vždy si ho rád pozriem, pre mňa má v sebe zvláštne čaro. Na prvý pohľad plochý príbeh bohatého bankára, ktorý sa chce zbaviť zdedeného domu asi nikoho veľmi neprekvapí. Mne sa však páči spracovanie, obsadenie (najma sexi Marion Cotillard), hudobný doprovod, výprava, postavy... všetko splynie v jeden užasný celok a pri pozeraní cítim vôňu južného Francúzska. Filmu nechýba ani humor, ktorý je veľmi prirodzený. Doporučujem nielen milovníkom vína :) PS: Nevynechajte ani záverečné titulky!
Pan Nikdo (2009)
Tento film ma dostal ako už dávno žiadny.... Začiatok bol trochu zmätený, pre mňa aj pre hlavného hrdinu, čo sa ukázalo ako dobrý ťah. Pár vecí by sa možno dalo vypustiť, ale na druhej strane je scenár tak originálne napísaný, že som v niektorých momentoch žasol a zabúdal sledovať dej. Nič nie je samoúčelne, postupne film odkrýva svoje posolstvo. Dve a pol hodiny preplietajúcich sa príbehov, otvára otázky na ktoré v normálnom živote nemôžeme nájsť priame odpovede. Čo by sa stalo keby...? Veľmi inšpiratívne...
Americká krása (1999)
Lepší už to nebude (1997)
Chuť znovu žít (2012)
"Predstavivost je namocnejsia sila kedy dostupna pre ludstvo." Morgan Freeman ma neskurocne charisma. Zdarne mu sekunduju hlavne zenske postavy. Ich radosti i starosti su podane osobne ale s nadhladom a tak citlivo, ze som mal pocas celeho filmu prijemny usmev na tvari...