Oblíbené seriály (6)
Lovci duchů (2005)
Útěk z vězení (2005)
Akta X (1993)
Terminátor: Příběh Sáry Connorové (2008)
Má to dobrou návaznost na TERMINÁTOR 2: DEN ZŮČTOVÁNÍ, ale úplně chybí návaznost na TERMINÁTOR 3: VZPOURA STROJŮ. Konec seriálu je úplně jiný, ikdyž docela dobrý. Většina epizod mě hodně bavila, až na pár vyjímek + pilotní díl byl skvěle nabitý akcí.