Recenze (75)
Terč (1997)
Filmy v ktorych hraje Jackie ma nikdy nesklamali,maju svoju uroven a kvalitu. Relax,pohoda,humor,bojove a kaskaderske sceny...tieto filmy dokažem pozerat stale dokola a neomrzia.
Marťan (2015)
Jedna velka americka sračka, nechce sa mi ani verit že to natočil Ridley Scott. Som prekvapeny hodnoteniami od ostatnych uživatelov, myslim si že tento film je jeden velky omyl. Nikdy viac nechcem vidiet
Gravitace (2013)
Prišerna nuda, Tie dve hviezdičky su za filmove efekty...tie boli ozaj vysoko nadpriemerne ale film ma nezaujal.
Interstellar (2014)
Jednoznačne s trojice filmov Gravitace,Martan, je Interstellar najlepši. Gravitacia bola prišerna nuda...Martan jedna velka americka sračka. Interstellar ma zaujal a nesklamal. A mam v prdeli komentare od , verbala a pomo. Odporučam si ho pozriet
Equalizer (2014)
Super Super Super...už sa tešim na Equalizer 2. Nesklamal , pobavil a nenudil som sa ani chvilku ...určite jeden z naj filmov natočenych v roku 2014 a vyborny Denzel Washington.
The Boy (2016)
Na tento film som sa tešil, no ked som čital zopar negativnych komentarov tak som vahal či sa oplati si to ozaj pozriet. Nakoniec som sa rozhodol že kašlem na niektore komentare a oplatilo sa. Nelutujem, Film je lepši ako komentare niektorych uživatelov. Odporučam si to pozriet a vytvorit si vlastny nazor.
Bony a klid 2 (2014)
Tak ako aj pokračovanie Dedictvi s B.Polivkom je aj Bony a klid 2 len slabym odvarom uspešnych jednotiek..čest vinimkam ako su Kamenak,Discopribeh. Možno ak by sa pokračovania natočili skor po premiere prvej časti tak možno by to bolo zaujimavejšie. Ale po tolkych rokoch to už nema tu atmosferu....Slabe
Nespoutaný Django (2012)
Klenot svetovej kinematografie.Tarantino nesklamal.Miujem tento film,ak by sa dalo tak dam aj sedem hviezdičiek.
Poltergeist (2015)
Je velkou chybou porovnavat ho s Poltergeistom z roku 1982, Nove spracovanie,specialne efekty,scenar na urovni a dostatok napatia. Odporučam
Schindlerův seznam (1993)
Asi najlepši snimok od Stevena Spielberga. Odporučam všetkym ktory oblubuju pribehy z obdobia 2.sv. vojny. Silny,emotivny a pritom brutalny ....