Recenze (197)
Samotář v Seattlu (1993)
na mě až moc romantiky....
Koření života (2007)
hvězdička navíc jen za jídlo :)
Československý filmový týdeník (1954) (seriál)
vynikající studijní materiál pro ty, kteří nezažili (stejně jako já) komunistickou propagandu....díky bohu.
Kdopak to mluví 3 (1993)
mluvící psi zachraňují podprůměrnou komedii....
Vraždy v Midsomeru (1997) (seriál)
Mám ráda Barnabyho a záběry na anglický venkov....jen těch vražd je někdy moc najednou.
Mr. & Mrs. Smith (2005)
hodně špatnej film a ještě horší herectví Angeliny Jolie
Kopačky (2008)
vynikající a vtipné dialogy střídají méně utahané či dokonce zbytečné momenty...do kina bych na tento film nešla, ale na ponuré podzimní odpoledne docela slušná zábava
Adéla ještě nevečeřela (1978)
tenhle film mě zkrátka nebavil a nebaví
„Já už budu hodný, dědečku!“ (1978)
excelentní Miloš Kopecký
Zlatovláska (1973) (TV film)
dodnes mě děsí zpěv Jitky Molavcové...na téhle pohádce se mi líbily jen loutky zvířátek a ta milá babička, co přinesla do zámku hada