Recenze (109)
Vo štvorici po Slovensku (2012) (pořad)
Česká Partička mě prozatím míjí (nevím,jestli je to dobře, nebo to stojí za zkouknutí..), ale tohle je docela fajn cestopis po Slovensku. Jasný, je to dělaný televizí, takže to má ten nádech "reality show".. ale dá se to. Taková příjemná 40minutová oddychovka a člověk se něco přiučí o bratrech sousedech.
Mrtví a neklidní (2013)
Prvních deset minut vtipná komedie. Dobrej nápad, ukázat trochu ze života zombie. Pak to sklouzlo do romantiky, nudy a spousty nesmyslností..
Šmejdi (2013)
Dávám 5*, abych zvedl zdejší hodnocení (akt.po mé * skočilo o bod na 80%! :-) ), ale hlavně, aby se o tuhle problematiku začalo zajímat víc lidí. Zajímat o šmejdy, zajímat o důchodce(oběti), zajímat o prevenci, zajímat o trestní zodpovědnosti...Styl natočení dokumentu chápu a nebudu se tu rozčilovat, že půlka byla natočená snad mobilem..taky aby ne.. Mazec.ŠMEJDI.
Pěst Ježíšova (2012)
Jee,no to byla bejkárna :-)) Nic pro malý děti!!Vážně ne
Hon (2012)
Jak málo stačí ke skoro zničení člověka..fíha... Velmi emotivní film
Polski film (2012)
Snižuji ze 3* na 2*, protože sem si z tohodle filmu prostě nic neodnesl, ani mě moc nepobavil a po 14dnech už ani nevím, o čem byl.. a proč byl vlastně natočen..
Machete (2010)
Přemýšlel sem, jestli tomu dát 3*, ale ne.. o tomhle filmu zítra nebudu vědět..max. bazénovou scénu.. ale tu asi časem taky ne.. špatně udělané triky, špatné hlášky, předvídatelné dialogy..
Nespoutaný Django (2012)
Tarantino nezklamal. Co víc k tomu dodat. Komu se líbil Kill Bill a jeho vyprávěcí styl, litry krve, černý drsný humor (toho by mohlo být klidně i víc).. Rušivě na mě působily rádoby drsný raperský moderní písničky, ale jinak nářez! Silné 4*
Ochránce (2012)
Jeden z lepších filmů, ve kterých hraje J.Statham. Má to příběh, má to akci, má to místy i logiku..
Nedotknutelní (2011)
Tak ono se to pořád drží v top TEN?! Tak tomu nějak nerozumím.. Viděl jsem film podruhý a že by to byl nějaký joo extra trhák..Dobrý to je,to jo,ne že ne. Ale viděl sem tucty lepších..