Poslední recenze (22)
The Bronze (2015)
Fakt jsem se luxusně pobavila.
Skrytá čísla (2016)
Příjemný film, dobré téma, ale velmi lehkovážně zpracované, trošičku (vlastně celkem dost) kýčovitě. Ale na jedno shlédnutí fajn.
jOBS (2013)
Vedle filmu Steve Jobs (od Boyla) plytké, nudné.