Recenze (113)
Veronica Marsová (2014)
Takhle nějak sem si zakončení serialu představoval a nakonec jsem se dočkal . Uplynulo par let od zrušeni seriálu ale podle mě se čekání vyplatilo
Sword of Vengeance (2015)
Fajn bečk u ktereho jsem se nenudil.
Sedmý syn (2014)
Tohle mám rad , tohle miluji ! Lepši fantasy jsem za poledni roky neviděl. Tolik nadpřirozených bytosti tolik super efektu jsem dlouho neviděl . Sedmý syn je jedno z vubec nejlepšich fantasy za posledni roky! Jeff Bridges je prostě pro tenhle žanr jako stvořeny 55% ? Nechápu podle meho nazoru se sedmý syn muže rovnat i takovím velikánům filmu jako je Hobit .
Bullet (2014)
Tak tohle se nepovedlo , čekal jsem že Jonathan Banks a Danny Trejo něco malo předvedou a ono se ani to málo nekonalo škoda .
Krvavý Bangkok (2014)
Za poslední dobu jeden z nejlepších Lundgrenovich filmu . Souboj Tony Jaa vs Michael Jai White neměl chybu jen mi občas vadila kamera a docela nevýrazný záporka v podáni Rona Perlmana ale i to se dalo překousnout snadno a za mě **** úplně v klidu.
Asterix: Sídliště bohů (2014)
Mile překvapeni se skvělo animaci :) Těším se na další díly :)
Mentalista (2008) (seriál)
Asi jako každy serial i tenhle má silne a zaroven slabší epizody . Uznavam že jsem nečekal že by si mě serial mohl ziskat ale opak je pravdou a dnešním dnem skončil další pozitivní seriáloví zážitek :) Děkuji ti Patricku !
Mythica: Hledání hrdinů (2015)
Docela mi tam chybělo vice akce za mě lepší 2* ale 100% Mrknu na další dil
Policejní odznak (2002) (seriál)
1 serie-65% , 2 serie-65% , 3 serie - 60% , 4 serie-60% , 5 serie-75% , 6 serie-70% , 7 serie - 80%
Mezi náhrobními kameny (2014)
Navrat ke starým dobrým krimi thrillerum , mile překvapilo .