Recenze (8)
Světem na kole (2024) (seriál)
No, šlo by to určitě udělat o hodně zajímavější, poutavější. Takhle bych řekla, že neurazí, nenadchne.
Polski film (2012)
Já prostě nevím, co si myslet...oceňuju herce, které mám ráda a pár vtipnejch situací, jinak mi to ale přišlo jako hovadina na entou...
Kód Enigmy (2014)
Pro mě prostě filmová lahůdka!
Slavova sněhová show (2010) (divadelní záznam)
Nějak jsem nikdy mimy nebo klauny nemusela, tohle mě ale naprosto uchvátilo, zírala jsem s otevřenou pusou a skvěle se bavila...kouzelné, nádherné, úžasné!
Hany (2014)
Hodně oceňuju formu, herce, taky to, že se děj odehrává na mě velmi blízkých místech v mým městě, nicméně příběh je tedy pěkná hovadina...
Bony a klid 2 (2014)
Hrozný...to snad i ty Kameňáky jsou lepší...
Babovřesky (2013)
Napadá mě jediné a to otázka, proč něco takovýho pan Troška točí?!
Turbo (2013)
Synové byli nadšení, rodiče přežili, takže je vše v pořádku. Prostě průměrný animák.