Oblíbené filmy (8)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Tak tenhle film mě fakt chytil za srdce. Filmy z vězeňskýho prostředí moc nemusim, ale v tomhle filmu se objevilo tolik emocí, naděje a lidskosti co jde do 140 minut jen nacpat. Už mě nic nenapadá, snad jenom DOKONALOST SAMA!
Forrest Gump (1994)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Zelená míle (1999)
Barbar Conan (1982)
Tento film mě asi před deseti lety zasvětil do světa fantasy a ukázal mi, co mě bude v budoucnosti bavit. Arnie hraje sice poměrně dřevěně, ale u Conana to působí drsně a docela i vtipně. Jinak, v tomhle filmu hraje asi nejkrutější soundtrack, co sem kdy slyšel a vůbec je to vedle pána prstenů můj nej... fantasy film.
12 opic (1995)
Naprosto krutý sci-fi. Při sledování tohodle filmu sem se nešel ani vychcat. Velice mě potěšile, že v takle složitym příběhu se nevyskytla ani sebemenší muška. Bruce hrál skvěle a to co předváděl Brad Pitt byl úplnej nářez. Podle mě nejlepší sci-fi, co sem měl tu čest vidět. Bohužel hodně lidí to vodsuzuje, protože to nepochopěj, ale to je jejich škoda.