Recenze (37)
V síti (2020)
Jako rodiče mě napadá jen jediné- řezat a solit!!
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Bavilo, ale okolní halo ohledně tohoto filmu bylo tak velké, až jsem čekala víc a ve finále jsem byla trochu zklamaná. Leošek top!
Whiplash (2014)
Wow, tak tohle bylo hodně silné! Celý film jsem doslova hltala a úplne jsem se do něj ponořila, až jsem nepochopila závěr a zařvala neee, jak tohle mám teďka zpracovat, když je konec?! Ale s odstupem to vlastně skončilo přesně, jak mělo- uznání v očích proběhlo a happy end nastal, i když po lehčím psýchu. Nový oblíbený film! Dekuju.
Čarodějnice (2015)
Nebýt titulku na konci, že je film inspirován skutečnými dialogy a skutečnostmi, dala bych nejnižší hodnocení, jelikož na výmysl by byl film úplně o ničem, ale v dobovém reálu to mohlo být skutečné psycho.
Ďábel se třemi zlatými vlasy (2009) (TV film)
Hodně pofiderní pohádka- princezna s jizvou na tváři, Hanz s dementním výrazem a ještě dementnějším úsměvem a peklo v nějakém pokoji? Aspoň ty tři zlaté dredy pobavily. Entschuldigung.
Thor: Temný svět (2013)
Já chci taky, aby mě Thor zachránil!:( efekty jsou úplně super, v paměti mi film utkvěl stejně jako úsměv hlavního hrdiny. I like it!
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Víc než zlých upírů jsem se bála počítačově udělané Renesmé. Bohužel, tento film se nedá pustit ani jako kulisa při usínání, proto to hodnocení.
Lesní duch (2013)
5* proto, protože jsem se totálně bála! Navíc jsem si dávala pozor, aby mi z postele netrčela noha nebo ruka, aby mě ´Mia´ za ni nestáhla. Kdo se nechce v klidu vyspat, tomu doporučuji:)
Spalovač mrtvol (1968)
Pan Kopfrkingl- dost strašidelný pán, pro mě nejvíce znepokojující ten jeho klid nevěstící nic dobrého a úlisná přehazovačka, jeho výkon mě však spálil do základů. 1*
Osvícení (1980)
Napjatá jsem byla jak kšandy, z kterého rohu hotelu na mě Jack N., děsivý sám o sobě, vykoukne. A Simpsnovská parodie taky nebyla špatná- Mami, zabije nás tatínek? Nevím, musíme počkat, až jak to dopadne.. 1*