Oblíbené filmy (9)
Amorosa Soledad (2008)
Nedotknutelní (2011)
Equilibrium (2002)
Hasta la vista! (2011)
Úžasně vtipný zároveň emotivní příběh o tom, jak tři handicapovaní kluci chtějí na výlet, sami bez dozoru doteď o ně pečujících, starostlivých rodičů. Pointou filmu by mělo být završení výletu návštěvou nevěstince a skoncování s panictvím..Popis filmu lehce odrazuje, působí jako další z průměrných komedií o tom, jak chce někdo přijít o panictví. Myšlenka filmu a konec je však nakonec daleko hlubší. A humor daleko trefnější, kdy smích zůstane ve tváři o pár vteřin déle.. Těším se na další zhlédnutí ..
Statečné srdce (1995)
Philadelphia (1993)
Obchod na konci světa (2012)
Nejrozporuplnější film z Varů pro mě a přítele. On střídavě usínal a útrpně vzdychal, já se těšila na každého dalšího příchozího, co vystoupí z autobusu..Pohltila mě hlavní hrdinka, hudba u scén, kdy Chiyo nese znovu a znovu boty z útesu, scéna kdy mi došlo, že vlastně stejné pocity jako Chiyo má i řidič autobusu..každý nákup rohlíku a mléka byl stejný a přeci jiný..Zdlouhavé filmy moc ráda nemám, i když je dost vyjímek, a k dalším řadím tenhle film o městečku Kamihate..Mě vtáhl..