Recenze (15)
Premiér (2019) (seriál)
Mám chuť se zabit.
Kameňák 4 (2013)
Nevím co tady všem na tomhle filmu vadí??? Fakt nechápu hodnocení ostatních...
Kyle XY (2006) (seriál)
Tenhle serial je prostě BOMBA... Asi nejlepší serial který jsem kdy viděl.... Rozhodně nejlepší soundtrack.... A ty emoce co vám to přivodí.... Všem doporučuji jenom vás pak bude pěkně s..t že to ukončily v půlce třetí serie...
Jak na holky (2009)
Film se mi zdá celkem průměrná středoškolacká komedie tak 50%... Ale hudba ta je opravdu dobrá za tu 100%
Pařba na třetí (2013)
Myslím že stylove ukenšiní serie :-) jenom mě trošku sklamalo že nebylo okno...
Lesní duch (2013)
Tak za prvé nechápu to nízke hodnocení a některe komentáře mi přijdou uplně mimo míso.... a za druhé byl ten film naprosto užasný brutální scény,brutální scény a brutální scény.... PS:už nikdy si nepřečtu žádnou knížku která je obalená ostnáčem :D
Pár nenormálních aktivit (2013)
Opravdu nechápu jak tenhle film může mít tak nízké hodnocení já jsem se smál až jsem brečel u mě jasných 100%
Legit (2013) (seriál)
Zatím se mi nestalo že by se mi nějakej díl nelíbil nebo že bych se u toho nezasmál takže 100% :-)
Wilfred (2011) (seriál)
Podle mě jeden z nejlepších serialu co se zrovna vysílají... Ten koho to napadlo musí být genius :D protože takhle jsem se u serialu už dlouho nezasmál :-)
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Já jsem na tom vyrrustál takže 5*