Poslední recenze (241)
Kong: Ostrov lebek (2017)
Příběh není špatný. Ale upřímně mě dost zklamaly herecké výkony. Takže to celý film dost shodilo. Taky by mě zajímalo, kolik variant ještě bude. Minule bojoval s T-rexem, teď příšery, příště Godzilla. Není nutné vidět
Wonder Woman (2017)
Dost nudné a docela dlouhé. Přijde mi, že DC se ty komiksy moc nedaří. Poslední pěkný byl Muž z oceli, ale od té doby nic moc. Film mě vůbec nenadchl. Pár dobrých scén, ale upřímně řečeno ve většině z nich byly hodně vidět efekty. Takže to ještě víc vypadalo, jako pohádka. A hlavní odpověď na otázku, kdo je Arés byla odpovězena již v polovině filmu, ne až na konci. A vycpané brnění hlavní hrdinky nebylo také nic moc. Škoda
Anděl Páně 2 (2016)
Nic, co bych musel vidět znovu, ale na český film to ušlo. Nebyl to až tak velký průšvih. Ale nevím, proč jsou z toho všichni tak odvaření. Kdyby tam nebyla, již z prvního dílu, osvědčená dvojice Trojan a Dvořák, kteří se špičkují, tak zase film o ničem.