Poslední recenze (170)
Spolujízda (2019)
Presne ten film, ktorý diváka pobaví, ale za pár dni si naň už nespomenie. Zábavné hlášky, dobrý herci a priemerný príbeh. Nenadchne ale ani neurazí.
Nikdo (2021)
Akčná pecka, ktorá musí sadnúť každému divákovi. Inšpiráciu Johnom Wickom cítiť síce v každej scéne, ale to vôbec nevadí. Tvorcovia servírovali jednu drsnú scénu za druhou a aj vďaka pomerne kratšej minutáži som sa ani chvíľku nenudil. Akčné scény veľmi pekne a hlavne kvalitne natočené (najmä scéna v autobuse), záživný príbeh, dobrý výkon hlavnej postavy a v neposlednom rade parádny výber hudby počas akčných scén (v živote by som nečakal, že práve v takomto filme budem počuť hymnu môjho obľúbeného futbalového klubu; YNWA ).
The Haunting - Dům na kopci (2018) (série)
Tha Haunting of Hill House je presne ten seriál pri ktorom tvorcovia dokázali vytvoriť chladnú hororovú atmosféru aj bez litrov krvi a nespočet lakačiek. Seriál ťaží najmä z vynikajúceho hororového prostredia (Hill House) a veľmi pekne prepracovaných flashbackoch z minulosti do prítomnosti. Avšak vytknúť musím slabé tempo, pretože vtedy keď to malo začať mať "grády" to išlo stále len v tom istom pomalom tempe. Taktiež je pre mňa sklamaním pomerne slabšie finále, ktoré vsadilo na emócie a nie na oko hororového fanúšika. Asi som mal príliš veľké očakávania... 70%.