Recenze (1 120)
Skyfall (2012)
Bylo to výborné a mohlo to být klidně i delší, neb Javier mohl svých efektních záporáckých výstupů předvést více. Skyfall je film, který má sílu v dialozích a šťávu v akci, který však není po celou délku zamračeně vážný. Velká spokojenost, touha vidět znovu a doporučit všem, které potkám. Velmi silné čtyři hvězdice. Viděno v kině.
Obchod pro sebevrahy (2012)
Vadí mi filmy, které jsou zpola zpívánkami, vadí mi i zde. Líbil se mi však morbidní nádech, samotné téma a umírání jak na běžícím pásu. Takže kdyby se vynechaly ty zpívané taškařice, ohodnotil bych víc. Dobrý nápad, pěkná animace, ale příště bez zpívání, prosím! Viděno v kině.
Klip (2012)
Když porno zafušuje do dramatu, nefunguje to! S pornem nemám problém, ale zde bylo ku škodě. O čem to je? Přehlídka vypitých a vysmrkaných Srbů, kteří se snaží docílit Nirvany chováním, jako by byli největšími debily a dokazují si to nenávistí na okolí, rodině zejména. Moc jsem si z toho nevzal, většina děvčat je na facku a většina chlapců je na čelo. Žel mě to ani příliš nezajímalo, ale na druhou stranu, vím, že takoví debilové jsou nejen v Srbsku a tak není od věci na ně holým prstem ukázat. Jenom teda mohli natočit drama a porno zvlášť, dopadlo by to lépe. Viděno v kině.
50/50 (2011)
Ten správně namíchanej koktejl srandy, životní bolesti a dojáku, na 50/50 se koukalo vážně dobře. A potěšila písnička z "Devítek", plusový body navíc. Seth Rogen snad poprvé bez výhrad snesitelným, takže film bez výhrad, na který bych se hned podíval znovu. Výborný vizitka. Jo! A krásnej chrt!
Bůh masakru (2011)
Moc dobré, ne-li výborné, rozhodně jedno z nejlepších filmových děl, které jsem v roce 2012 viděl. Líbí se mi, když je film postaven na konverzaci a hercích a proto tvrdím - hlavně kvůli mužské herecké části - tohle mě moc bavilo.
Dnes neumírej (2002)
Tenhle Brosnanův styl Bondovek se mi docela zajídá. Jasně, v některých ohledech je to spíš sranda, ale nedá se na to ani malinko hledět vážně a to mi vadí. Pierce navíc pro mne nemá charisma. Prostě chlap s neměnným xichtem, rádoby angličana.
Casino Royale (2006)
Velmi dobré. První bondovka, která se mi líbí a to hodně. No a jako fandu železnice Pendolino a česká železnice rozhodně potěší.
Království hmyzu 3D (2003)
Viděno jako 3D překvapení v kině (Jdeš na film, nevíš na co, zaplatíš až po projekci, dle toho, jak se ti líbil), takže zajímavé. Užitečné, hodně kvalitní a intenzivní 3D, krásná kvalita, minimální hloubka ostrosti, příběh takový obyčejný, ale v celku dobré, zejména díky vizuální stránce.
Hotel Transylvánie (2012)
Strašidla na speedu. Hodně rychlé, místy až otravně zběsilé, hlavně vlčí rodinka. Dětem se to ale asi bude hodně líbit. Zázrak - dabing bez výhrad! Nijak přehnaně bych film nedoporučil, ale pár vtípků je fakt povedených, takže ano, upřímě se zasmát lze a je potěšující, že se nejedná jen o hloupé gagy, vyskytnou se i inteligentní vtípky. Tyto příjemné momenty ale dokáže záhy převálcovat nějaká ta dětinská hloupost, takže dojem je dost rozbitý. Něco by se dalo a chtělo vidět víckrát, ale pak jsou momenty, které víckrát vidět nechcete. Asi tak. Viděno v kině, ve 2D.
Hellraiser (1987)
Tak tohle vůbec nebyla vydařená duchařina. Duchů na plátně bylo dost, to ano, stejně jako nechutností, krve a různých cárů masa s chlupama. Nemůžu ani napsat, že by příběh kulhal, ten se sotva po zemi plazil, jak byl tupý. Až tak tupý, že se obávám, že pro jeho jednoduchost jsem nepobral, o co komu vlastně šlo. Byť označován jako horor, tenhle film mě neděsil, zajímavé byly jen efekty, zrůdy z předpeklí a potoky světlé krve. Jinak teda docela nezájem vidět film znovu, nebo jeho jakékoliv další pokračování.