Recenze (122)
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Mam rada hry, ale wtf?!?
Rock of Ages (2012)
Pocit trapnosti ma spravadzal cely film... A zaroven aj pocit hnevu, lebo dehonestuju hudbu zanru ROCK!
Mládeži nepřístupno (2013)
Wtf?!?!
Wolverine (2013)
Jeden bod udelujem Hugh Jackmanovi za jeho fyzicku schranku. Inak je to totalne zbytocny snimok, ktory sa nedal dopozerat a to som komiksovy fanusik Wolverina....
Interstellar (2014)
Co film to klenot. Pri tomto filme to plati dva krat... A som stastna ze spielberg na tom projekt odstupil. Nie je to len sci-fi,ale je to aj sonda do psychologie vztahov. Tento film je narocny a urcite nie pre masy divakoch. Snimok, ktory vo vas zanecha dojem... P.s:Velmi sa mi pacilo pouzitie kamery, bolo ine ako pri inych filmoch. A hudba bola perfektna
Temný případ (2014) (seriál)
Komentar by bol uplne zbytocny...
Gravitace (2013)
Reziser ma nesklamal a Sandra Buldog prekvapila. Film, ktory ma minimalny pribeh, ale ziska si vas na maximum. Ci uz efektami, alebo svojou emociou.
Zmizení (2013)
Vyborna drama. Uz v polke filmu zistite zapletku,resp. ako skonci dej, ale o tom tento snimok nie je...
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Prve serie su dobre ale uz to neskor straca vtipnost...
Miley Cyrus: Wrecking Ball (2013) (hudební videoklip)
I like you Terry ;)