Recenze (19)
Rod Draka (2022) (seriál)
Jako jo...Dal jsem 4 hvězdy,ale....vidět to dřív než Hru o trůny-dal bych je určitě bez výčitek...takhle je to po první serii takový,že oproti hře o trůny slabota,ale líbí se mi,že to vysvětluje děj předtím a 3 mi přijdou málo-tak ty 4 dám,ale 3,5 by dalo lepší smysl.....
Oppenheimer (2023)
Uff.... nuda v Brně.....chtěl jsem dát 2* ,ale je fakt,že by to nebylo fér-tak dávám 3,ale za mě je to 50% To co už jsem věděl-jsem viděl ve filmu.Samozřejmě to byl milník naší historie,ale film zas tak dobrej nebyl-v žádnym případě jsem si neřekl Wau....a nechápu tak vysoký hodnocení.....
Těžko ho zabít (1990)
Jo jasný-měly by bejt max. 3 hvězdy,ale tohle a Rambo + Likvidátor byli nejoblíbenější filmy v mládí :D
Nico - víc než zákon (1988)
Dávám 3 hvězdy,ale tak nějak z nostalgie-vyrostl jsem na těch filmech.... :D spíš je to na dvě ;)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Obsazení-skvělý.....Prachy taky byly......Zack Snyder neni zoufalej.......ale tohle zoufalý fakt bylo.....počkám si na druhej díl a buď hvězdu přidám-nebo dám odpad..... :/
Rychle a zběsile 10 (2023)
Každej díl je větší a většá sračka,,,prvních 5 dílů bylo jakž takž v cajku,ale každej další díl jen větší a větší sračka.........
Pobřežní hlídka (2017)
Když tak čtu ty hejty v komentářích....viděl někdo z vás někdy originální Baywatch? :D :D :D Oproti ní je tohle dokonalá komedie-krimi-detektivka :D Za mě 5 hvězd-jasně-je to slabší komedie,ale v kontextu s předlohou a obsazením-si to zaslouží....Kdo má rád Rocka a Zafrona-si to musí užít....Holky krásný-akce tam je ....kde je problém?
Zámek a klíč (2020) (seriál)
HMM....Fakt se mi to líbilo...jasný-oproti stranger things apod je to trochu polívka,ale 3 řady...ukončený....žádnej náznak na další serii....doporučuji ;) a těch 5 hvězd si to zaslouží ;)
Zoo (2022) (seriál)
Nu což...klasická zoufalost která se začne točit dřív-než kdokoliv tuší jakej bude výsledek.....z nudy jsem na to koukal s ženou,ale ale je to čím dál větší :poop: snahou o sledovanost přibývají sračku stylu vidění budoucnosti-apod....... kdyby byl nejdšív napsanej scénář a pak se udělalo 100 dílů-mohlo by to bejt v poho....ale postup stylem víme co bude v deseti dílech a pak budeme dalších 100 improvizovat a vymejšlet zápletky je k hovnu...... z lidí co jsou ideální se stávaj šmejdi-ze šmejdů se maj stát dobráci...... prostě "šit" stejně podělali slunečnou apod.
Jan Žižka (2022)
Hrozná sračka....ztracenej čas....Scéna se lvem? všichni drsňáci utečou? A závěrečná bojová scéna? no ty vole....škoda,že nejde dát horší než odpad......Celou dobu nuda a pak totální odpad.....a ta Kateřina?Jako nechápu proč žila když ji vytáh z vody a najednou byla mrtvá :D Tak jako co? Fakt jsem nasranej-dlouho jsem takhle nepromarnil 2 hodiny života....