Poslední recenze (16)
V zajetí démonů (2013)
Zápletka? Tuctová. Horor? Ty průměrné triky mě fakt nevyděsily. Postavy? Nesympatické. Vyšetřovatelé paranormálních jevů? Jak Mulder a Skullyová. Jen velká nuda. Nechápu to červené hodnocení a takové množství pochvalných komentářů.
Vinyl - Alibi (2016) (epizoda)
Další skvělá epizoda, po které jsem si šel okamžitě zjistit, kdy bude druhá série. No, zjistil jsem, že žádná nebude, ale pořád můžu doufat...
Pravidla moštárny (1999)
Pravidla moštárny od Johna Irvinga, to je jedna z nejhezčích knížek, co jsem kdy četl. Hned poté jsem se chtěl podívat na film. No, asi vypnul jsem ho asi po první půlhodině - vůbec se mi nelíbil. Spoustu vypuštěných dějových linií a moje oblíbená postava (dívka Melony) ve filmu vůbec nebyla. Ale po čase jsem se na film podíval znovu a mám zcela opačný názor. Opravdu moc hezký snímek se sympatickými herci v hlavních rolích.