Poslední recenze (64)
Gran Turismo (2023)
Jako bylo takové jak člověk očekával a ještě víc. Ale konečně po dlouhé době film podle hry který předčil moje očekávání 👍😉
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Opět se mi dokazuje skutečnost že už Marvel jen chce dojit peníze a nezáleží mu na obsahu, kvalitě či jakékoliv normálnosti příběhové linie. Jediné co musím nechat je jedna hvězda čistě za efekty. Nic ale absolutně nic není poutavého na téhle slátanině s rasistickým podtextem ve stylu zlých bílých utlačovatelů spolu s žabím mužem s křidélky od KFC na nožičkách 🤦 Co to dopr...e je 😡 Už mě nebaví ta korektnost a genderově nebo jiné hovadiny jak cpou úplně všude. Tohle má být ku..a Marvelovka a né Moralsitka 🤦 Už i filmový svět se žene ( nebo už je ) do absolutního dna a ještě níže. To už lidi vážně nejsou normální 🤦? Nechápu to a další Marvelovka co spadla u mě na nekoukatelnou slátaninu 👎👎
Wednesday (2022) (seriál)
Tak tohle mě mile překvapilo. Čekal jsem od toho slátaninu typu středoškolské love story v průměrném podání. Ale ejhle :-) Má to chytlavý spád děje. Herecké výkony na jedničku. Děj velice obstojný a efekty taktéž na úrovni. Tenhle počin se hoodně povedl a velice mě překvapil a předčil o mnoho mé očekávání. Už teď se těším na druhou řadu :-)