Recenze (255)
Temný případ (2014) (seriál)
Netradiční krimi seriál, který ždímá svůj potenciál úplně do mrtě. Rozjíždí se sice dost pomalu a na začátku se věnuje mnohem více vykreslení hlavních postav a jejich problémům, než samotnému případu. Mikroskopická analýza charakterů obou detektivů jde tak do hloubky jak nikde jinde. Zpočátku to působí trochu utahaně, ale ve finále je tahle hloubková sonda ku prospěchu věci a nakonec si říkáte, že tomu snad nic nechybí a je to naprosto dokonalé. Pro ty, komu přijdou první díly zdlouhavé a bez akce, doporučuju vytrvat, jelikož od 4. dílu je to fakt jízda a totální závislost...
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Jako vášnivý čtenář Reacherovek sice trochu problém s Cruisem mám, ale ne tak velký. Tady se nepovedly jiné věci, a to především nedostatečné vykreslení charakterů postav v čele s hlavním hrdinou. Že tvůrci natočili rovnou 8. díl knižní předlohy jde taky trochu mimo mě. Vůbec však nechápu úlet, že hned od začátku prozradili hlavní pointu příběhu. V tomhle případě to nemělo vůbec nic společného s krimi thrillerem... Je to škoda, příběhy s Reacherem mají podle mě velký potenciál i s Cruisem v hlavní roli...
Bídníci (2012)
Přiznám se, že jsem to zdaleka nedokoukal, proto nedávám jednu hvězdičku či odpad a věřím, že zbytek je lepší. Pro mě šílený zážitek. Muzikály mám celkem rád a některé z nich pro skvělou hudbu přímo miluju, ale tady jsou naprosto nemelodické písničky a spíš mi to přijde jako skřehotání. Pro zlepšení nálady jsem si musel pustit následně Hair.
118 dní v zajatí ľadu (1998)
Masakr, to jsou neskuteční šílenci. Proti téhle výpravě je každá jiná jako výlet na Kokořín... :-)
Haló efekt (2011)
Takhle nějak by se měly točit dokumenty ze sportovních akcí. Parádní akce, napětí, úžasné záběry a hlavně perfektně ukázaná dřina a přípravy, které předcházejí těm pár úžasným momentům, které pak zažijete...
Až vyjde měsíc (2012)
V první řadě bych z popisku filmu vyškrtl komedie a pokud by to šlo, tak tam vepsal NUDA. Za celý film jsem se nezasmál nebo neusmál ani jednou. Pár zajímavých režisérských nápadů, ale jinak to na mě působilo přímo odpudivě a známí herci tady tak nějak spíš statovali...
Oddělen (2011)
Film o naprosté beznaději, který je dokonalý ve sdělení a vryje se hodně pod kůži. Film o tom, že každý potřebuje trochu lásky a porozumnění, jinak se cíti naprosto odloučen a ztracen... Skvělý Adrien Brody.
Černobílý svět (2011)
Úžasný film, který se vryje hluboko do vaší mysli a dlouho přetrvá i po skončení filmu. Po delší době konečně přibylo pár opravdu těch TOP filmů. Po Nedotknutelných rozhodně nejlepší film co jsem viděl za poslední minimálně rok...
Vrtěti ženou (2011)
Pohodový film, který sice ničím nepřekvapí, ale rozhodně potěší. Jak tak pěkně ubíhá, tak se pořád bavíte a nekoukáte na hodinky, kdy už bude konec, jako to bohužel u některých filmů bývá. Pokud chcete něco nenáročného u čeho si odpočinete, tak tohle je perfektní volba...
Legenda o sovích strážcích (2010)
Tak tenhle film jsem vysloveně protrpěl a jsem na sebe hrdý, že jsem to vydržel až do konce. Kdyby to bylo delší, tak to asi už nezvládnu :-) Grafika krásná, ale příběh tak zoufale podaný, že musím jít s hodnocením až takhle nízko.