Recenze (255)
Můj život jako pes (1985)
Nesympatický hlavní hrdina a k tomu podprůměrný příběh...
Red (2010)
Skvělá oddechovka, tihle herci sice stárnou, ale pořád jsou skvělí. K plnému hodnocení chybělo málo...
Sedm životů (2008)
Strááááááááášně zdlouhavý, některý scény mě naprosto iritovaly a byly tak divný, až jsem je chtěl přetáčet. Konec působí na city přesvědčivě, ale chtělo to podstatně zkrátit nebo pojmout o dost lépe...
Robin Hood (2010)
Já to fakt nechápu, co některý lidi hodnotěj. Málem jsem se na ten film ani nepodíval, jaký měl příšerný ohlasy. 2 hvězdičky dát tomuhle? to mi přijde zločin, nejde vůbec o to, jaký má kdo vkus, ale s jakými filmy to hází některý lidi na úroveň. Pro mě po delší době naprostý uspokojení z filmu - akce, příběh, krajina, romantika, vtip - prostě paráda, 2 a půl hodiny dokonalého zážitku...
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Jako velký fanda předlohy uznávám, že všechno bylo slušně vysvětleno, ale tak nějak mdle, bez výraznějších emocí, asi tomu chybí to finále, které doufám bude o hodně lepší a více strhující, jelikož tento 7. díl je v knižní podobě jednoznačně nejlepším dílem celé série. Byla by škoda, kdyby to ve filmovém podání bylo přesně obráceně... 70%
Stmívání (2008)
Některá hodnocení mě odradila natolik, že jsem byl donucen se dívat na tenhle film téměř násilím :-D. Nakonec, možná i díky tomu, že jsem od toho opravdu nic nečekal, se to dalo zvládnout bez usnutí a i bez výraznější psychické újmy :-) Nicméně další díly opravdu sledovat neplánuju...
Počátek (2010)
Vynikající, sice by tomu neuškodilo zkrácení o cca 10-15 minut, ale jinak perfektní. Trochu jsem se bál nějaké zrady na konci, ale nakonec všechno bylo naprosto dokonalé a po dlouhé době jsem měl při závěrečných momentech filmu husí kůži po celém těle. Skvělé herecké výkony a rozkošná Ellen Page. Tleskám...
Rozum a cit (1995)
Film především o lásce, nicméně nejvíce asi budu vzpomínat na miniroli Hugha Laurieho. Už tehdy mu napsali roli s takovými hláškami, za které by se nestyděl ani budoucí House:-)
Ip Man 2 (2010)
Horší než první díl, ale pořád špička v tomto žánru, především díky přesvědčivému Yenovi...
Castle na zabití (2009) (seriál)
Tenhle seriál si mě hodně získal. Klasické schéma krimi, kdy v každém díle je jeden případ, sice nemůže dosáhnout kvalit Dextera, nicméně skvělé hlášky Castlea, rozkošná Beckett, a hlavně celkově se vyvíjející vzájemný vztah je velkým dodatečným plusem...