Poslední recenze (17)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
O něco slabší než první díl, přesto pořád absolutní bomba. Závěrečná bitevní 40 minutovka vynahradí všechna předchozí zaváhání....i když, byla vlastně nějáká?
King Kong (2005)
Vizuálně absolutně strhující film, některé scén mě doslova rozložili na mikročásti a jen sem fascinovaně děkoval, že je technika na takové úrovni abychom si my diváci mohli vychutnávat něco takového ( mluvím například o souboji z dinosaury). Jinak má film samozřejmě spoustu chyb a much, jako je přestřelená délka, která poměrně často přechází v nudu, a nezajímavé lidské charaktery ( toto je čistě subjektivní, a lidské píšu proto že hlavní roli pro mě němá člověk ale opice). Ale i přesto nemůžu jít pod 4 hvězdičky.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Ano, vadili my noví digitální skřeti...ale jinak? Nemám výtky. Výtečná hudba, délka mi nevadila, jelikož rozvádí pozadí Tolkienova světa, a to velmi zajímavě, moc se těším na další dění kolem Dol gulduru. Slabé charaktery? Nevím, asi jsem divnej ale bez problému pojmenuju a rozliším včech 13 trpaslíků, a většina mi přišla i velmi zábavná a zajímavá. Erebor epický, epizoda s troly nesmírně zábavná.....a ta atmosféra středozemě je ze všeho nekrásnější.