Poslední recenze (60)
Ztracen v džungli (2017)
Nevěděl jsem, jestli se v průběhu filmu přiklonit k ***/**** , závěr, který doprovázely fotky skutečných postav, co zažili tento příběh mě přiměl ke čtyřem hvězdám. I přesto se ale z tohoto příběhu dalo vytěžit víc, ale rozhodně tento snímek nenudil.
Space Jam (1996)
Já tenhle film mám od dětství moc rád a opravdu nechápu hodnocení a komentáře některých tady. Co jste od toho jako očekávali? Není to nijak zdlouhavý film, na nic si nehraje. Pro pobavení a jako oddechovka úplně v pohodě filmová pohádka, kde to král basketbalu odehrál moc dobře :-)
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Dlouho jsem to odkládal a věděl jsem proč. Říkal jsem si, že hodnocení pokračování dnu nezávislosti bude třeba hodně přísné, ale naopak - mělo by být ještě horší! Strašná slátanina. Jen vaření z vody a slávy jedničky. Přibylo jen víc stíhaček, mimozemšťanů a oslovení: "pane prezidente". A třešnička na dortu byla vševědoucí koule. Za mě hodně špatný a dvě hvězdy jen z úcty k jedničce.