Recenze (18)
Los ojos de Julia (2010)
Horor story venezuelské Esmeraldy, ničím mě nezaujal, dialogy a herecké výkony velice chabé a místy nepřiměřené.
Kdo hulí, ten umí (2001)
I´m school volunteer officer Pickelsteine :D
Courage the Cowardly Dog (1999) (seriál)
nejlepší byl díl kdy dědovi brutálně zmutoval palec na noze..vyrostl a sežral ho :D
Cow and Chicken (1997) (seriál)
Super Coooooow :D
Hodiny (2002)
tomuto filmu nejde absoulutně nic vytknout, herecké výkony fantastické, zvláště bych vyzvedla Nicole Kidman v roli samotné Virginie Woolf. Film vás zaujme svou spletitostí a plynulými přechody, mezi různými historickými obdobími.
Hanebný pancharti (2009)
Další tarantinův velice povedený snímek, chválím výběr herců, i když si myslím, že obsadit Brada Pitta byl krok úplně jiným směrem a jeho výkon byl těžce podprůměrný, naopak herecký výkon Christopha Waltze v roli Landy byl naprosto famózní. Skvělá hudba i střih..nemám co víc dodat
EZO.TV (2009) (pořad)
Dávám tomu hvězdičku, protože ať je to jak chce úchylné tak se u toho člověk vždycky zasměje :))) Jolanda: ano a tady to vidím, bude to lepší protože PES je nejlepší přítel člověka a moje maminka byla bílá a můj tatínek byl bílý a já jsem cikánka..všichni víme
Power Rangers Turbo (1997) (seriál)
už jen ten název odrazuje
Rosalinda (1981) (seriál)
Z Venezuely nikdy nepřišlo nic koukatelného a nic z čeho by si člověk neodnesl jen totální znechucení z katastrofálních výkonů tamních herců..
Tak jde čas (1965) (seriál)
režiséři tohoto seriálu si asi dali za cíl znechutit co nejvíce diváků nekonečnou směsicí žvástů a bizardností