Recenze (324)
Šógun - Nachové nebe (2024) (epizoda)
Óda na Mariko 10/10
V zajetí rychlosti (2005)
Příběh Alvina Straighta na motorce, krásných 8/10
Zillion (2022)
Více než dvě hodiny jsem se nedokázal odtrhnout 9/10!
Šógun - Zítra je zítra (2024) (epizoda)
Pusťme se do toho! 10/10
Přišla v noci (2023)
Docela fajn s momenty v kterých i dost často poznáme své blízké, jen ten konec tomu jaksi chyběl... 7/10
Těžký rok (2023)
Nenáročná komedie, bohužel bez většího přesahu 6,5/10
Vládcové nebes - Část třetí (2024) (epizoda)
Tak konečně něco z akce o tom jak amíci dostanou na držku od hrdinné Luftwaffe. I tak je to zbytečně hnusně digitální a k tomu solidní sci-fi, kdy každá B-17 sestřelí alespoň 3 Mezky. B-17 jich dle posádek prý sestřelily 288 - realita je 30 strojů. Kniha se jakž takž drží reality, scénáristi z toho zbytečně dělají pohádku...
Menu (2022)
Zábavná píčovinka, a mám chuť na cheese! 7/10
#annaismissing (2023)
Čistě technicky skvělý, dějově s tunou děr a nesmyslů, kdy konec je hloupější než bulharská striptérka. I tak musím dát silnou 8/10
Zkouška umění (2022)
Osciluji mezi 5* a Odpadem. Na druhou stranu je to supr výpověď o tom, jak to chodí na uměleckých školách, jací lidé na nich učí a jaké to přitahuje... Nakonec 8/10, vadí mi minimální katarze toho kdo se dostane a kdo ne, končí to moc květinkově.