Poslední recenze (5)
RRRrrrr !!! (2004)
Je pravda, že napoprvé se mi film moc nelíbil, ale jakmile jsem se podívala podruhé, tak poté už jsem si film pouštěla pravidelně vždy, když jsem si chtěla zlepšit náladu a vždy se povedlo. Myslím si, že jsou dva typy lidí - tací, kterým film připadá stupidní nebo naopak tací, kteří ho milují. Nic mezi tím. Já osobně mám takovéto typy komedií ráda. Člověk nemusí nad ničím přemýšlet, hodně se nasměje a oddychne si. Film je plný vtipných hlášek, na které do smrti nezapomenu, protože jsou prostě legendární.
The Boy (2015)
Tento film je na můj vkus velice pomalý. Celou dobu čekáte a čekáte co se stane a nakonec po shlédnutí filmu zjistíte, že jste ztratili 105 minut čekáním, které vám už nikdo nevrátí. Nicméně musím ocenit herecký výkon malého chlapce, který je obdivuhodný a jen díky tomu dávám alespoň tu jednu hvězdičku.
Kanon (2006) (seriál)
Nádherný anime seriál, který má několik postav a každé postavě je věnováno několik epizod. Každá má jiný a krásný příběh a mě se nejvíce líbil příběh Makoto a Ayu. Do poslední chvíle jsem nedokázala odhadnout, jak seriál skončí. U tohoto anime určitě uroníte nějakou tu slzu, ať už z dojetí, smíchy nebo i z toho jak je to smutné. Mě osobně stačilo shlédnout první díl a tak mě to chytlo, že jsem hltala díl za dílem. Seriál by se dal srovnat s anime Clannad. Pro mě ale Kanon jednoznačně vyhrává.