Poslední recenze (27)
Je to na tobě (2024)
Oddychový film, pomerne ľahko predvídateľná romantická komédia z poľského vidieka. Pekné prostredie, veľa zvieratiek (žiaľ nielen štvornohých). Spočiatku ma to nebavilo, ale neskôr sa to trochu rozbehlo a dalo sa to dopozerať.
Sweet Tooth: Chlapec s parožím - Série 3 (2024) (série)
Seriál som sledoval postupne ako vychádzal, takže je možné že už mám trochu skreslené dojmy z predchádzajúcich sérii. Tešil som sa na túto sériu. Avšak veľmi ma sklamala. Prvé dve boli ešte celkom uveriteľné. Hlavne posledné diely to úplne zabili (isté javy, ktoré nastali okamžite potom, ako sa niečo udialo, pritom ich delil kus sveta a iné veci, ktoré nebudem prezrádzať), zo zaujímavého seriálu spravili rozprávku... holt škoda, podpísalo sa to na aj na celkovom hodnotení...
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Najlepší SG seriál, škoda že ho prestali natáčať...