Recenze (67)
Soudce Dredd (1995)
demolition man, odehrávající se v kulisách blade runnera. to nemohlo skončit dobře.
Krvavý trůn (1957)
bezpochyby jedna z nejlepších shakespearovských adaptací, která dokáže navodit pořádnou depresi.
Sedm samurajů (1954)
akční příběh hrstky samurajů, bránící chudé rolníky proti mnohočetné přesile, jemuž sturgessův remake nesahá ani po paty
Šerifové (1998)
tohle si uprchlík opravdu nezasloužil.
Tenkrát v Mexiku (2003)
poslední film rodriguezova slabšího období. výkon Johnnyho Deppa byl jediným důvodem, proč jsem podstoupil tím martyriem nudy, křečovitosti, nechutného patriotismu, a Banderasovu marnému úsilí hrát. takhle to dopadá, když někdo natočí pokračování, jen aby měl dovršenou trilogii
Smrtihlav (1998)
byl jsem zvědavý, jak vypadal film, který patří, dá se říci, k předchůdcům té třídílné sci-fi slátaniny, ze které padají bůhví proč všichni na zadek(moudří si jistě domysleli, že tím míním matrix). a byl jsem překvapen celkem mile. film měl zajímavý nápad, velmi slušnou temnou atmosféru a i když ani jeden z herců nebyl žádný paul newman, byly výkony celkem uvěřitelné. za zmínku stojí zejména kiefer sutherland. smrtihlav (miluji české překlady) je lehce nadprůměrný sci-fi thriller, který stojí za zhlédnutí. jen ten závěr bych nechal předělat.
Matrix Revolutions (2003)
matrix je výborná ukázka problému plánované série- s každým dalším dílem jde kvalita stále níž. scénář by tentokrát stačil na 10 minut a ani natahování ukrutně dlouhou bitvou lidí a strojů to nezachrání. dále mě velice zaujal patos- stejně velký jako ego tvůrců a přesto jakoby o mne ani nezavadil. a dialogy? proboha jaké dialogy?