Recenze (68)
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Vy jste všichni tak přehnaně kritický. Bylo to skvělý dobrodružství takhle před Vánoci. Přesně to, co potřebuješ.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Konečně už můžu říct, že je to nejlepší seriál všech dob. Nechtělo se mi tomu věřit, ale je to tak. Neuvěřitelná eskalace a tempo poslední série nenechali místo žádnému slabému momentu. A to ani předchozí série, ale chci vyšvihnout to geniální finále, které je prostě famózní. Šíleně jsem si oblíbila vývoj postav, především Jesseho a ani ostatní nezaostávají. Přátelé, na tohle nic nemá.
Prodloužený víkend (2013)
Fakt krásný! A tohle všechno stihli za pět dnů?!
Umbrella Academy (2019) (seriál)
Ne moc, ani málo. Prý to mělo být docela nudné a nemělo se celou dobu nic dít. Tak mi bylo řečeno dřív než jsem se začala koukat, takže jsem neměla naprosto žádná očekávání. No jenže všech deset dílů moje srdce plesalo nadšením, klidem a zamilovaností do každé postavy a jemně se odvíjejícího děje. Vynikající a trefný soundtrack podtrhoval příběh až do konce. Jednoduše perfektně perfektní. Well done.
Mumie (2017)
Kouzlo Toma Cruise na mě přestává působit. A stejně to nebylo nic moc. Od půlky jsem se tomu přestala věnovat. Třídení fotek z dovolené bylo najednou mnohem lákavější.
Velká čínská zeď (2016)
Příšerné s příšernými efekty. Nadšeně jsem to rozkoukala a během tří minut jsem věděla, že tohle nedám. Matt Damon patří zpátky na Mars.
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Bylo by fajn, kdyby to nemuselo být natočené podle skutečnosti. Mark Wahlberg je jako deja vu poslední dobou.
Dívka ve vlaku (2016)
Oproti knížce nemá film vůbec žádnou energii. Těšila jsem se jak si doplním svojí představivost. Ale film je hodně podprůměrný, vůbec mě nevtáhl do děje. Chybí mu náboj.
Sedmilhářky (2017) (seriál)
Napínavé a nenáročné. Obsazenost seriálu je vyjímečně bezchybné. Během pouhých sedmi epizod nabudete dojmu, že znáte postavy jako někoho kdo se opravdu pohybuje ve vašem okolí a to velmi oceňuji, jelikož se setkávám se spoustou seriálů a i filmů ve kterém se vám postavy časem odcizí, jejich vývoj chřadne nebo jsou zastíněny spoustou nepodstatných záležitostí. Za mě je to jednička s hvězdičkou letošního roku.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Bring back 1996 :(