Recenze (65)
Invalida (2023)
Při pohledu na hodnocení filmu jsme šli do kina s velkými očekáváními, ale film nás zklamal. Úplný propadák to není, ale za hodinu po odchodu z kina už jsem zapomněl, že jsem ho viděl. A už vůbec nemá smysl přemýšlet o smysluplnosti příběhu, žádnou jsem nenašel. Dávám 50%.
Špindl (2017)
Hrozná slátanina. Tohle snad už musí být jasné po prvním přečtení scénáře, daly by se pak ušetřit peníze a utrpení diváků 🙈😉
Přání k narozeninám (2022)
Nic velkého, ale když člověk vypne hlavu a moc nepřemýšlí nad tím, zda to dává smysl, tak je to taková oddychovka. Dávám 50%.
Prezidentka (2022)
Tak to se, myslím, nepovedlo. Film s dosti trapnými scénami, těžko uvěřitelnými příhodami. Geislerová mi nepřišla věrohodná, přeci jen se jedná o zosobnění významné státní funkce. Dávám slabých 40%.
Kurz manželské touhy (2021)
Jednou stačilo🥴
Hádkovi (2022)
Tohle je slušná bejkárna. Taková praštěná slátanina. Víc než 40% opravdu nelze dát🥴
Elvis (2022)
Parádně zpracované, jeden z nejlepších filmů, co jsem kdy viděl. Zanechalo to ve mně hluboký zážitek.
(Ne)obyčejný kluk (2017)
Never give up! Co chceš, můžeš!
Život je život (2015)
Tohle nešlo dokoukat😵
Havel (2020)
Zklamání. Porovnání osobnosti Václava Havla a filmu absolutně nekoresponduje. Téma je to silné, ale zaslouží si kvalitnější zpracování.