Recenze (151)
Vybíjená (2004)
:D LOL
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Nesnášela jsem i tu knížku, ale film byl opravdu hrozný. Opominu přiblblý děj a ty pošahaný postavy, navíc hlavní hrdinové nebyli vůbec sympatičtí ani hezcí - myslím že přesné vyjádření je, že byly takříkajíc nemastní neslaní, ale i filmařsky to stálo pěkně za prd.
Švestka (2001) (divadelní záznam)
A hnojila vlastníma hnojivem!!!! :D To opravdu nemá chybu :D
České nebe: Cimrmanův dramatický kšaft (2010) (divadelní záznam)
Dle mého nejlepší Smolijakova a Svěrákova hra. Když jsem ji viděla poprvé nemohla jsem se přestat smát vydařilým hláškám. Opravdu skvělá divadelní hra
Lokomotiva Tomáš (1984) (seriál)
Pro děti nejmenšího věku je to určitě dobré - lepší než Bakugan, to musíte uznat
Xena (1995) (seriál)
To její kvičení už nikdy nedostanu z hlavy
Tornádo nad New Yorkem (2008) (TV film)
Tak tohle byla opravdu tragédie... Film nudný už od začátku. Opravdu katastrofická ztráta času
Zlatý kompas (2007)
Byla to děsná kravina, ale Nicole Kidman byla jako vždy naprosto úchvatná
Pretty Woman (1990)
Romantické filmy mě moc neberou, ale tohle je prostě nikdy neumírající klasika. Je to sice optimistickej slaďák, ale má něco do sebe.. především je to opřené o skvělý herecký výkon Julie Roberts, která je opravdu skvělá.
Princ a Večernice (1978)
Mrakomor je suprovej. Toho sem se fakt bála :)