Recenze (151)
Grinch (2000)
Je to hrozná Vánoční krávovina, která pouze poukazuje na blbost a schopnost Američanů koukat se na vše co právě běží v televizi ...
Výměna manželek (2005) (pořad)
Každej záběr - a vždycky tam někdo brečel. Třikrát FUJ
Kouzelná školka (1999) (pořad)
Na tomhle sem jako malá naprosto ujížděla! :))
Sinister (2012)
No tak já to teda řeknu.. byla sem totálně posraná.
Surfařka (2011)
Ze začátku utahané a útok žraloka na který jsem netrpělivě čekala příšel strašně rychle. Chápete co tím myslím: BUM - a nemá ruku. Jinak film byl moc hezký, a hlavně pointa byla skvělá, ale přeci jenom to byla slabší 4*
Přes noc třicítkou (2004)
Shit...
Trhák (1980)
Naprosto bombovej film..
On je fakt boží! (2008)
Rozmazlený 14ti letý pipinky.. co víc k tomu dodat? Snad jen to, že k smrti nenávidím tyhke filmy.
Amerika má talent (2006) (pořad)
Připadá mi to jako uplně stejná kravina jako Slovensko má talent, Británie má talent Československo má talent apod. V čem se to liší?
Mezi stěnami (2007)
Do škol na ukázky šikany při Občanské a rodinné výchově je to jistě nedocenitelný film se skvělým příběhem. Co se ale týče filmařské kvality, je to děs a hrůza s velkym H. Opominu, že tam hlavní hrdina (15ti letý kluk) mluví spisovně, což je dost divné, ale nakonec, když člověk čeká nějaké zakončení, dočká se akorát rozmazaně natočeného rozsudku hlavních dvou tyranů. Myslím že tento film má jednoznačně 50% - ani o kousek víc ani o kousek míň.