Poslední recenze (3)
Bílý šum (2022)
Vlastně se jedná o úplně zbytečný film, což je ještě horší, než kdyby se jednalo o špatný film.
Duše jako kaviár (2004)
České filmy moc nesleduji a tento snímek mi opět potvrdil, že velká část českých filmů je o jednom a tom samém - jak si nikdo neumí udělat pořádek v životě, a tak se všichni navzájem podvádí.
Shrek's Thrilling Tales (2012)
U hodnocení jsem opravdu váhala. Tím, že celý filmík je složen z tří povídek s naprosto odlišnou kvalitou, jsem se nemohla rozhodnout jestli hodnocení "zprůměrovat" nebo ohodnotit jen nejlepší kus. Vyhrálo u mě hodnocení nejlepšího kusu a to jsou zaručeně Tři malá prasátka (4*). Od začátku do konce bavily a z vlka se vyklubal charismatický flegmouš :-) Druhá povídka měla zase výchovný podtext se sladce tupým hlavním hrdinou (3*). Ale Shrek na konci zklamal. Dračice se objevovala jako nějaká Deus ex machina a zachránila každou situaci. Poslední kousek mi celkově přišel nepromyšlený a předvídatelný (1*).