Oblíbené seriály (10)
M*A*S*H (1972)
Zločin (2011)
Frasier (1993)
Na Frasiera mám podobný názor, jako anderson - je to jeden ze tří seriálů, které jsou ve slovenském dabingu naprosto dokonalé a v tom českém pro absolutní ztrátu kouzla pro mě téměř nedívatelné (v drtivé většině dabingu ostatních seriálů je to ale zase přesně opačně). Zbylými dvěma seriály jsou níže zmínění Dempsey a Makepeacová (v českém nadabování jsem nedodíval ani první díl) a černobílí "Addamsovci" ze ´64...