Recenze (5)
Scary Movie 5 (2013)
Nejvtipnější z celého filmu byly ty pokažený scény během závěrečných titulků. A ještě byla povedená scéna v chatě (evil dead), ale jinak docela nuda.
Borci z Blue Mountain State (2010) (seriál)
Škoda že to ukončili. Tento seriál dokázal opravdu pobavit. Prostě drogy, sex a rocknroll.
Perníkový táta (2008) (seriál)
1.série - 80% 2.série 100% 3. série 100% 4.série 110% 5.série 80% - po zhlédnutí první poloviny páté série mně přijde, že už byla točená z donucení. Měli šanci to tak krásně ukončit ale ne, Walt prostě musel říct svojí hlášku "We will start cooking again, we are the boss". Pátá série už mě docela nudí. Nicméně i tak to nezkazí naprosto luxusní seriál, kde je postava vyvíjena. Na začátku roztřepaný dědek s rakovinou, na konci Heisenberg s pleškou a balíkem peněz co by zabil i Arnieho
Kdo hulí, ten umí (2001)
Film na kterém jsem odrostl. Viděl jsem ho snad 200x a stále mne baví. Tenhle film si buď zamilujete, nebo ho po deseti minutách vypnete!
Lesní duch (2013)
Ještě se mi nestalo, že by se v kině při hororu tolik lidí smálo. Původní dílo jsem neviděl a tak nemůžu srovnávat. Nicméně tento film mi přišel naprosto jednoduchý plný nechutností. Zachraňovali to pouze hlášky hlavních postav. "Uřízla jsem si ruku... A teď je mi mnohem líp" Hodnocení 2 hvězdičky za efekty a kostýmy.