Oblíbené seriály (8)
Útěk z vězení (2005)
Miluji útěk z vězení,pořád se na to dívám,nejlepší byla 1 a 2 série... od třetí série už to bylo slabší .Série byly poměrně dlouhé, ale ve finále to i přes některá drobná zaváhání stálo za to. Vyjmečný seriál, vyjmečné herecké výkony.Doporučuji shlédnout!
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Teorie velkého třesku (2007)
Tohle je prostě BOMBA seriál ! Nejsem příznivcem seriálů už proto, že se vysílají v nevhodných časech a člověk tak nemůže všechny díly stejně vidět. Komedie ale miluji. Když se mi naskytne příležitost, tak Velký třesk nevynechám, protože má dobře napsané dialogy a to kupodivu i v češtině skvělý dabing a sympaticky působící výborné mladé herce, o které nemá amerika zajisté nouzi.
Dva a půl chlapa (2003)
Ztraceni (2004)
Simpsonovi (1989)
Nejlepší komediální , animovaný seriál . Pamatuju si jak jsem poprvé viděl 2 nebo 3 řadu tohoto seriálu strašně mně to oslovilo a pak jsem se vždycky těšil na další díl . Prostě luxusní seriál co dodat..
Přežít! (2008)
Skvělej scifi seriál . Doporučuji se ta do dívat už od začátku!