Oblíbené seriály (9)
Simpsonovi (1989)
Futurama (1999)
lepšie ako simpsonoci horšie? nemyslím že je to objektívne posúditelné, je to viac o tom, čo vám je viac po chuti, mne prišli simpsonovci príliš rodinný, na druhej strane si dokázali udržať kvalitu vysoko o pár dobrých sérii dlhšie, ak chcete vidieť futurámu v najlepšom posledné dve série pokojne vynechajte. Hlavným kladom bol pre mňa obraz budúcnosti, ktorý nie je ani čierny ani biely a napriek absolútnej absurdite mi príde vyváženejší než väčšina sebelepších sci fi. Jednoducho všedný život v roku 3000
Najväčšie kriminálne prípady Slovenska (2006)
Nečakala by som, že niečoho podobného bude vôbec STV schopná. Asi ešte dlho to pre mňa zostane najpôsobivejším dokumentárnym seriálom z tejto oblasti. Bez okrás, so silnou atmosférou a výrazným, vtieravým komentárom. Navyše, človeka poriadne zamrazí, keď si uvedomí, že toto sa nestalo v neurčito vzdialených Spojených štátoch, či Veľkéj Británii ale u nás na Slovensku.
Putování s pravěkými lidmi (2003)
Uneseni (2002)
M*A*S*H (1972)
Život savců (2002)
Červený trpaslík (1988)
Vlastne ani neviem, čo presne je na tom až tak dobré. Väčšina vtipov je predvídatelnejšia než výsledok 2+2=X, na efektoch tu nikdy ani nemalo záležať a niektoré veci už idú za hranicu môjho vkusu. Ale predsa nebola časť, ktorá by mi nezdvihla náladu aspoň o pár stupienkov hore.