Recenze (68)
Kickboxer 5: Kickboxerovo vykoupení (1995) (TV film)
Tento díl se mi z Kickboxerské serie líbí společně s třetím dílem nejmíň ale odpad?To snad ne......
Kickboxer 3: Umění války (1992)
Tento díl se mi z Kickboxerské serie líbí společně s pátym dílem nejmíň ale odpad?To snad ne......
Kickboxer 2 - Cesta zpátky (1991)
O moc slabší než klasika s Van Dammem,ale i tak dobrý film....
Kickboxer (1989)
Druhej špičkovej počin Jean-Claude Van Damma,který z něj udělal hvězdu akčních filmů 90.let.
Souboj cti (1996)
Mnohem slabší než bloodstport,přesto velice dobré.
Nekonečný příběh (1984)
Když mi bylo cca deset,tak sem to žral.Musel sem to vidět snad milionkrát.Dneska už je to jen celkem příjemná vzpomínka.Kdyby to běželo dnes,asi bych se taky bavil ale trochu jinak.
Vřískot (1996)
Jeden z hororů na kterých sem vyrůstal.Tenkrát to byla pecka,dnes už je to pro mě klasika.
Underworld: Evolution (2006)
Nechápu tak nízké hodnocení na tuto serii o upírech a licanech.Za mě krásnej příběh,průměrné zpracování.Efekty dost dobrý.........
Underworld: Probuzení (2012)
Nechápu tak nízké hodnocení na tuto serii o upírech a licanech.Za mě krásnej příběh,nadprůměrné zpracování.Efekty dost dobrý.........
Underworld: Vzpoura Lycanů (2009)
Nechápu tak nízké hodnocení na tuto serii o upírech a licanech.Za mě krásnej příběh,průměrné zpracování.Efekty dost dobrý.........