Recenze (62)
Hoří, má panenko (1967)
Neviem po koľkých rokoch presne som si to pozrel znova a musím zdvihnúť hodnotenie na 5* "Počkejte chlapy, takhle to nevyřešíme. Jestli to ví, tak to ví, A jestli to neví, my mu to říkat nebudem." :-D
Kurz sebeovládání (2012) (seriál)
▐ {1. séria} » (70%)▐ ▐ {2. séria} » (75%)▐
4400 (2004) (seriál)
▐ {1. séria} » (60%)▐▐ {2. séria} » (50%)▐▐ {3. séria} » (55%)▐▐ {4. séria} » (55%)▐▐▐
Randall a Hopkirk (1969) (seriál)
Nevadili mi ani tie staré filmové triky, viem si predstaviť keď sa natáčalo išla scéna režisér zavelil Stop! zrazu všetci museli ostať v rovnakej pozícií, Marty Hopkirk na scéénu Akcia! a išlo sa ďalej :D. Ale niektoré časti sú si tak podobné a tak nudné že mal som chuť to hneď vypnúť, zase niektoré skôr tie prvé časti tak pri nich som sa celkom bavil no viac bolo tých strašných preto dávam len 3* (60%)
Ztraceni (2004) (seriál)
▐ {1. séria} » (85%)▐▐ {2. séria} » (80%)▐▐ {3. séria} » (70%)▐▐ {4. séria} » (65%)▐▐ {5. séria} » (80%)▐▐ {6. séria} » (70%)▐▐▐
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
▐ {1. séria} » (80%)▐▐ {2. séria} » (80%)▐▐ {3. séria} » (75%)▐▐ {4. séria} » (80%)▐▐ {5. séria} » (90%)▐▐▐
Tráva (2005) (seriál)
▐ {1. séria} » (70%)▐▐ {2. séria} » (75%)▐▐ {3. séria} » (75%)▐▐ {4. séria} » (80%)▐▐ {5. séria} » (75%)▐▐ {6. séria} » (65%)▐▐ {7. séria} » (65%)▐▐ {8. séria} » (60%)▐▐▐
2 $ocky (2011) (seriál)
▐ {1. séria} » (65%)▐ ▐ {2. séria} » (70%)▐▐ {3. séria} » (70%)▐▐ {4. séria} » (?%)▐
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
▐ {1. séria} » (80%)▐ ▐{2. séria} » (75%)▐▐{3. séria} » (75%)▐▐{4. séria} » (70%)▐▐{5. séria} » (65%)▐▐▐
Nová holka (2011) (seriál)
▐ {1. séria} » (80%)▐▐ {2. séria} » (75%)▐▐ {3. séria} » (?%)▐