Recenze (214)
Ulice (2005) (seriál)
Tak to je vážně děs. Hormadná prostitutce české herecké nomenklatury.
Terra Nostra (1999) (seriál)
Popravdě řečeno, tahle telenovela není zas až tak hrozná jako ty ostatní, je z ní znát pokus o jakousi "filmařskou kvalitu".
Azumanga daió: The Animation (2002) (seriál)
Nejroztomilejší japonský anime seriál. Je to o ničem, jen o docela "obyčejných" studentkách a jejich učitelkách, ale má to v sobě obrovskou vnímavost a cituplnost. Epizody se skládají z krátkých náhledů do obyčejného života studentek ... jejich charakterů, nádherně vykreslených, praštěných zápletek vycházejících z konfrontace rozdílných povah, každodeního školního snažení atd atd. A příi tom všem vinikající komediální momenty.
Hvězdná brána: Atlantida - Vynoření (2004) (TV film)
Úvodní díl seriálu není nikak úchvatný. Pro ty, co se těšili na spin-off SG-1 dvojdíl jako dárek na začátek, nic víc.
Hvězdná brána - Děti bohů (1997) (epizoda)
Velký začátek ... kdo by tenkrát řekl, co z toho bude!
Collateral (2004)
Musím říct, že jsem od tohoto filmu čekal trochu víc. Byl dobrý, ale děsivě chladný a chvílemi mi přišel o ničem. Často jsem se musel přemáhat, abych se nepřestal dívat. Ve filmu mi vadí oba herci - oba stejně nepřesvědčiví. Kdyby si své role prohodili, možná by film dopadl (pro mne) lépe. Štvala mne přestřelka na diskotéce, naaranžovaná jako ukázka Vincentovy neporazitelnosti, zvlášť s ohledem na záverečnou přestřelku mezi Vincentem a Maxem, která dopadla podle Hollywoodského pravidla: když na sebe dva stříli ve stoje v klidu ze vzdálenosti 2 - 10 m, tak nezraněn zůstane ten dobrý bez ohledu na střelecké schopnosti obou.
Hvězdná brána: Atlantida (2004) (seriál)
Atlantis mi přijde ve všech ohledech stejná jako SG-1, kvalitativně ale o něco horší. Odtržení od pozemských reálií je na škodu ději, stejně tak i fungl nové postavy, které také nefungují nijak zvlášť dobře. Zde má seriál vysoké hodnocení, protože neběžel v Čechách, na Nově, takže jej vyhledávají jen fanoušci Stargate, kteří jej pak většinou, pro příslušnost k sérii, hodnotí pozitivně.
Vesnice (2004)
Prostě Shyamalan.
Pytlíkov (2006) (seriál)
Ne že by si Pytlíkov těch pět hvězdiček zasloužil, ale nějak mne rozčílilo to nízké hodnocení, takže jsem se rozhodl, i s přihlédnutím k žánru, pro pět hvězdiček. Opět se totiž potvrzuje, že pokud humor není vyloženě primitivní, majoritu diváků paradoxně uráží a není mu rozuměno. Jiná situace ovšem nastává, když se něco stane tzv. kultovním. To si pak horda zběsilých fanoušků, které někdo přivedl na to, že ten a ten seriál nebo film je prostě skvělej, pamatuje každou hlášku a oblažuje tou hláškou své okolí do naprostého zemdlení. Jenže Pytlíkov má holt tu smůlu, že je nový, český, není kolem něj humbuk a nemíří přímo do vkusu nějaké skupiny diváků. Koho ale (už vlastně léta) baví scénky z "Pod pokličkou", ten dostane přesně to, co chce, navíc ozvláštněné např. výtečnou hudbou od Wohnoutů na pozadí. Já nevím, nevím čím to je, ale dobrých pět let jsem se na českých obrazovkách nezasmál (pominu-li dlouho přehlížené seriálové díly Monty Pythonova létajícího cirkusu) A nemění to ani kolovrátkové reprízování Simpsonů, Červeného trpaslíka nebo MASHe. A teď se to změnilo. Pytlíkov je prostě supr a jestli se vám to nelíbí, tak všichni držte pec!!!
Kletba bratří Grimmů (2005)
Tak nevím. Byl jsem opravdu zklamán. Prvoplánová žánrová akční selanka bez kousku atmosféry, hrozné obsazení, nic proč bych si měl tenhle film pamatovat. Děs. Vzhledem k jménu režiséra ... hrůza!