Recenze (46)
Madagaskar 3 (2012)
Tak toto sa naozaj podarilo. Zbožňujem Madagascar a tento sa mi mimoriadne páčil =) Krááásnučké, farebné, veľmi dobre spracované, pútavé a od začiatku do konca k popukaniu zábavné. Alex, Marty, Gloria a Melman by sa opäť radi dostali do New Yorskej zoo.. tak prečo sa tam nedostať cez Európu a s cirkusom?? =) Samozrejme suverénne zahviezdili tučniačikovia =) A aby nebola nuda dosadíme nejakú šialenú ženskú, ktorá to chce všetko prekaziť. Skvelý animák.. Určite si to pozriem ešte aspoň jedenkrát.. dvakrát.. viackrát .. =) Zaslúži si plný počet hviezdičiek..
Ranař (2011)
Vynikajúci Seann William Scott, ktorý ma na tento film navnadil - a nesklamal :) Práve naopak.. Postava Douga Glatta bola veľmi sympatická. Stifler sa nám ostrihal, zahral si hokej, pobil sa.. :) Výnimočne sme ho zazreli ako slušňáčka, až mi pri pohľade naňho zmäklo srdce.. :) Príjemný film na večer, ktorý poteší každého hokejového fanúšika a aj športových priaznivcov.. ;)
Kid (2010)
,,Život nie je o minulosti, ale o budúcnosti a ako šťastne sa do nej dostaneš." Naozaj smutný film o živote Kevina, chlapca ktorý bol bitý životom a bol bitý aj doslova.. A to veľmi.. Neskôr pútavý príbeh muža, ktorý bojuje o prežitie, domov a lásku.. Taaaaak strašne som mu priala nech je konečne šťastný - a podarilo sa :)
25. hodina (2002)
Tento film ma zaujal tak ako dávno žiaden film :). Montyho rozlúčka so slobodou - potom už len 7 rokov vo väzení..(?) Edward Norton sa vynikajúco zhostil úlohy niekdajšieho dílera.. Perfektný koniec, ktorý som naozaj nečakala ;)
Děs v prádelně (1995)
"Děs v prádelně" bol skutočným desom. Vážte si svoje spotrebiče - nikdy nemôžete vedieť či v nich neprebýva nejaký duch. Môže to pre Vás skončiť veľmi škaredo: zožerie vás chladnička, prenasleduje vás po kanáloch obrý lis na prádlo.. :) Musím ale uznať že som sa chvíľkami schuti zasmiala.. :)
Deuce Bigalow: Dobrej striptér (1999)
Rob Schneider pobavil. Scénka s Tourettovým syndrómom ma dostala.. :)