Poslední recenze (5)
Legenda Korry (2012) (seriál)
Book 1: AIR – Po zhlédnutí závěrečného dílu první série se mi dost narušil pohled na její kvalitu. Zpočátku jsem byl poměrně nadšený, ale čím blíže byl konec série, tím více mé nadšení vyprchávalo. Malebnost animace bych hodnotil stále stejně pozitivně jako na začátku, ale už i soundtrack se v průběhu série ohrál a posléze začal mírně obtěžovat. A co se děje týče, s ohlédnutím to celé bylo až příliš jednoduché, čehož stvrzením v mých očích bylo přeslazené finále.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Epicky odvyprávěný příběh disciplinovaných Sparťanů hájících thermopylský průsmyk. Komiksové pojetí, posouvající film na úroveň audiovizuálních orgií považuji za ryze pozitivní prvek, díky kterému se dají přehlédnout případné historické nepřesnosti. Škoda jen neslavné snahy o pokračování.
Naruto (2002) (seriál)
Srdcová záležitost. Z anime mi toto přirostlo k srdci nejvíce a nelituji jediné minuty, kterou jsem u jeho 220ti epizod strávil. Naruto, kluk, který se nikdy nevzdá svého snu a přese všechny argumenty jde dál do svého cíle.