Recenze (132)
Insidious (2010)
Suprový horor, lekavých situací vyčkávacích a akčních chvilek je tu dosti ale mohlo to být ještě lepší 4 hvězdy.
Hunger Games (2012)
jeden z mnoha filmů kde se lide musejí navzájem zabíjet tentokrát to bylo podané jinak se zajímavým dějem kdy poddaní nižší trída musela pracovat pro lepší dělat za ně na **** praci ... oni si pak žili jako králové a ještě si ujížděli každoročně na grách o přežití ... kdy jeden ze všech dostal život a mohl o něj příště hrát znova v celku ujetý ale zajímavý super film a u mě 5 hvezd .. :) splnil co sem od něj čekal je tu k vidění mnoho zajímavých věcí už jen to že lidé jako ve středověku a pak najedou doba daleko do budoucnosti .. :) krása !
Chata v horách (2012)
Děj zajímavý ale reality šou podobných sem viděl už mnoho v podaní filmu ... kdy se parta lidi postupně zabijí nebo musejí zabíjet na tento princip je už mnoho filmů každopádně mě zaujalo to že to měl být horor ty zombici byli komický ... přeci jen tam hororový nádech je svojí temnotou a zvuky lekačkama nic víc pro to o hvězdu méně za 4 tudíš ! film mě zajímal a vydržel sem ho sledovat a s radostí sem na to koukal :)
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
Návštěvnost 25.11.2012 v 18:30 nebyla moc velká v multikině cinestar Hradec králové o to větší klid byl abych si mohl užít skvělé 3D efekty které v pár momentech leknutí dodali dosti jen jich mohlo být více horor bych druhé části která byla opriti jedničce akčnější a míň hororová každopádně film se mi velice líbil a těším se na 3jku která si myslím že bude protože dvojka zkončila opět otevřeně :) u mě za 5
Na tuhle nemám (2010)
Suprová komedie zabavila mě a splnila očekávání obyčenej kluk si nabrkne top holku spíš holka si nabrkne losera aby jí nikdo už neublížil krása tak by se nám to míň hezkým klukům líbilo :D ! za 4
Sněhurka a lovec (2012)
mám rád zfilmované pohádky a v poslední době toto téma dost letí byl sem zvědavej a nezklamal sem se ! parádní film efekty a vše takové filmy mě extra berou děj rozšířen o to jak ho asi většina znáte o sněhurce a 7 trpaslíchích .. :D za 5
Alpha Dog (2006)
Hodně zajímavý film a jedna z pravd gangstrů ... bohužel né jen toto se neděje v améru, ale na celým světě ... podle mě dost dobře zpracovaný film 4
Zlo (2012)
Slušný trapas .... absolutně nezajímavý film uplá parodie na filmy točené průmyslovou kamerou po 3 minutách a proklikáním se filmem sem nemohl odolat a udělal to nejlehčí co sem mohl SHIFT + DEL ! a už nikdy víc ¨!! ODPAD !
Můj vysvlečenej deník (2012)
Zajímavej i když dost suchej příběh čekal sem mnohem víc občas sem se zasmál a občas sem se nudil ... nevím proč je to vysvlečený deník to není čekal sem nějak přehnaně náruživou slečnu přitom v tomhle ohledu je uplně suchá takže pak nepobírám ani název :) u mě za 3
Méďa (2012)
Báječná komedie ! i romantika no prostě pecka... až nad mé očekávání jasných 5 ! :) teddy byl supr ! :D