Oblíbené filmy (10)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Po právu na vrcholu žebříčku tady v databázi, mistrovský kousek, pro mě taky číslo 1.
Forrest Gump (1994)
Tom Hanks v životní roli, tady není co jiného dodávat...
Zelená míle (1999)
Ten film je podán tak přesvědčivou formou, že tomu skoro věřím, že se to stalo.
Gladiátor (2000)
Nejlepší historický film co jsem kdy viděl. Nechybí tomu nic, Russellovi je ta role šitá na míru, ostatní herci dokonalí a ten konec... U songu now we are free mám vždycky slzy v očích.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Naprostá klasika žánru které se nic nevyrovná. Schwarzeneggerovi nikdy tak nesedla žádná jiná role, hlášky v jeho podání se staly mnohokrát napodobovány a parodovány. Prostě revoluční film se vším všudy.
Vetřelci (1986)
Symbol mých nočních můr v dětství. Dokonalý film.
Titanic (1997)
Velkofilm se všim všudy můžu ho vidět 100krát a pořád se mi bude líbit. Jenom ignorant nemůže dát plnej počet. Imponuje mě jak se Cameron držel detailů a spojil to s fiktivními pasažéry. TOP 10 bezpochyby...
Temný rytíř (2008)
Nolanův filmový vrchol, to se bude těžko někdy překonávat.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Skutečný filmový klenot! Není náhoda, že se nachází v místní databázi tak vysoko. Nevěřil jsem, že může být tak zábavné a strhující sledovat film odehrávájící se v jedné místnosti. V jednoduchosti je síla na tom něco bude.. . Vyzdvihuji výkon H.Fondy a Lee J. Cobba. A zaráží mě, že film nezískal jediného Oscar?!? Po druhém shlédnutí nemůžu jinak a zařazuji do TOPky.
Hanebný pancharti (2009)
Tomu se říká dokonalost. Klaním se PANE režisére.