Recenze (42)
Kaskadér (2024)
Tenhle film mě nesmírně zklamal. Čekal jsem nějakou propracovanou poctu kaskadérskému filmovému řemeslu, nebo aspoň normální poctivý příběh. Místo toho je to škleb, otřesné dialogy, a vlastně vše tak nějak uměle pospojováno. Buď už stárnu, anebo si prostě jen pamatuju časy, kdy se film bral nějak jinak, vážněji, stavěl se důraz na příběh. A přitom takovéhle nádherné filmy vznikají stále. Ale Kaskadér mezi ně nepatří. Bohužel. Jedna * ze slušnosti.
Občanská válka (2024)
Naprostý odpad, velké zklamání. Vzdal jsem to, když se první půl hodiny řešilo, jestli měli vzít mladou s sebou do auta. To snad psaly děti... Uf. A taková to mělo očekávání, vzhledem k současné americké politické situaci... Dialogy jak ze školní besídky, absence jakéhokoli reálného občanského a politického kontextu. Nuda, nuda, nuda... Nedoporučuji.
Úsměv Mony Lisy (2003)
Krásný a čistý film. Dívám se na dovolené, takže jsem vyklidněný a schopný vnímat plynutí tohoto krásného příběhu. Nemluvě o tom, že ta Julia byla – a je – prostě krásná.
Adikts (2024) (seriál)
Mistrovské dílo. Smekám. Včetně nadsázky, výkonu herců, stylizace, temného humoru i tragické pravdivosti. Respekt. Za mě naprosté zjevení...
Nech svět světem (2023)
Ne úplně vydařený film, kde je několik mrazivých dialogů, které jako kdyby předpovídaly další osud a děj "našeho světa". - Škoda toho TV prkenného inscenování a záběrování, ale nakonec vás to dovede k hlubokému zamyšlení a spuštění ALARM světélka, pokud nejsme zcela imunní a zabednění... Uf!
Tajemství a smysl života (2023)
Je naprosto neuvěřitelný, co se podařilo v českých podmínkách vytvořit. Je to naprostá bomba a myslím to vážně. Viděl jsem to na pracovní projekci v ateliéru těsně před finálním dokončením, hotové tak z 97 %. Moc jsem od toho nečekal, a doslova mne to přibilo na zadek a ještě 24 hodin od uvedení na to musím myslet. A asi ještě dlouho budu. Zasáhlo mne to a dojalo. - A funguje to jak pro ty, kteří ještě "nejsou vědomě "na Cestě", tak pro ty, co se už v oblasti duchovních nauk pokládají za "částečně poučené" . ☺️ V tom je to cenné, překvapivé. Život, poselství a duchovno se tam podařilo propojit a dobře vyvážit do funkčního a šlapajícího filmu. I díky silnému příběhu a neobvykle civilním a přesvědčivým hercům. Na ty známé tváře koukáte, jako kdybyste je viděli poprvé a ony jsou pro vás JEN A JEN postavami! A přestože režisér Petr Vachler působí někdy v osobním projevu rozmáchle až cákle, film je neobvykle uměřený, ukočírovaný a vnitřně organizovaný. A TRIKOVÁ STRÁNKA a propojení s PŘÍBĚHEM vám vyrazí dech. Prostě to celé FUNGUJE! A to tak, že se už v průběhu chcete stát LEPŠÍM ČLOVĚKEM. A v noci pak nemůžete z toho spát... - Doporučuju - moc si o tom nezjišťovat, jít na to bez přípravy a bez očekávání, a nechat se překvapit. - Uvidíte sami. Ještě jednou, pro jistotu, tohle je naprosto seriózní reakce. Poděkování Petrovi a všem, kdo se v průběhu let podíleli, když to zrálo. - Způsob, jak jsou tam začleněni "duchovní učitelé a vypravěči" známých světových jmen vám vyrazí dech. Stejně jako bytost VYPRAVĚČE. Vy už asi z materiálů budete tušit, kdo jím je, já to nevěděl a dostalo mne to. Uf. ☺️👍 Premiéra má být na podzim, synchronizuje se to s USA a s festivaly a je to v jednání. - Díky a všechny zdravím. Potřebuju to vidět znova! (cca 150 minut) Fakt silný počin. A jestli máte rádi film a jestli máte rádi Život, tak na tenhle film musíte jít, a pak ještě znova, a pak tam poslat co nejvíc přátel! ☺️ A ro nemám provizi z lístků...
Únos letadla (2023) (seriál)
Naprosto nezvládnuté. Totálně ztracených 7 hod. Normálně dělají z diváka debila. Začátek dobrý a člověk chce věřit, a postupem času blbější a blbější. Bohužel naprosto neuchopená i ta titulní postava.
Feux rouges (2004)
Naprostý majstrštyk. Takhle se dělá atmosféra, takhle se dávkuje děj do thrileru, prostě úžasné. Do poslední minuty v napětí. Děkuju.
Na nože: Glass Onion (2022)
Pro mě naprostá nuda a odpad.
Zloděj, jeho žena a kánoe (2022) (seriál)
Husté. Vynikající. A super herecké výkony.