Recenze (149)
Iluzionista (2006)
Film, jenž vás nechá čekat na konec, který sice stojí za to, ale nenapraví tu poměrně nezáživnou první hodinu... 60%
Magnolia (1999)
Škoda té délky, jistě děje se toho spousta (hlavně divných věcí), ale o čtyřicet minut méně by tomu prospělo. Dnes už holt nemůže mít každý film přes tři hodiny... Bezpochyby skvělé herecké výkony (mě nejvíc dostali John Reilly s Julianne Moore - také ódy na Cruise jsou oprávněné) a povedená režie, ale něco chybí, něco je navíc... 65%
Trainspotting (1996)
Co k tomu dodat? Protože je tenhle film o tvrdejch drogách a já nepředpokládám, že s nima má hodně lidí tady na CSFD zkušenosti, byl vlastně tenhle film pro většinu lidí to samý jako první zkušenost s nima... Film už je dávno kultovní klasikou, takže pravděpodobně nemá cenu vyjmenovávat jeho přednosti v čele s perfektní režií a ještě lepším soundtrackem... Na mě hrozně zapůsobila už ze začátku ta skotská angličtina (hrozně ujížim na pravý britský angličtině a jejích odnožích), takže je to pro mě další ze srdcovek - i když mě o dost vzdálenější než třeba Human Traffic, především kvůli druhům drog... Ale jak bylo ve filmu řečeno: Časy se mění, hudba se mění, drogy se mění...
Mariňák (2005)
Copak je to za vojáka? Bylo to tady už hodněkrát, ale Sam Mendes tomu dal jiný rozměr, a to rozměr stavějící více na osobnostech a psychice postav, rozměr především zábavný... I některé přetažené pasáže vynahrazuje skvělým suchým humorem... A dokonalou ironii celého snímku dokresluje parádní soundtrack... 85%
Prvotní strach (1996)
Ale dyť ten Richard Gere nehraje špatně, tady vidim samý ne zrovna lichotivý poznámky na jeho účet, ale hraje výborně, viditelně mu role sedla (boháči mu jdou) a jedinej problém byl v tom, že byl zastíněn (vedlejším Edwardem Nortonem jistě, ale dokonce i pěknou Laurou Linney) a i jeho výkon mi udělal z filmu krásný zážitek....
Nonstop párty (2002)
Jedna z mých největších "srdcovek". Nejlepší hudba v nejlepším městě a nejlepším časovém období... Oblíbení britští herci a nadčasová režie Michaela Winterbottoma spolu s úžasným hudebním doprovodem milovaných Joy Division, New Order i Happy Mondays pro mě dělají jasných 100%... "Don't judge. Piety is a very unattractive quality. Flirting is a very natural process, she's aware of it, I'm being postmodern, before it was fashionable."
Hráči (1998)
Hrozně málo pokeru a moc emocí Matta Damona... Je pravda, že jsem od toho čekal něco víc jako milovník té královské hry....
Láska mezi superstar (2003)
Ta finální megapárty s perfektně nacvičenou choreografií rozhodně stojí za to...
O.C. (2003) (seriál)
Bohatí američané v nádherných domech na předměstí řešící ty spousty problémů, které je jako privilegované bělochy potkávají - tedy jenom teenagerská zamilovanost a hádky s rodiči. Ale v originálním znění to vypadá docela profesionálně (český dabing je jeden z nejhorších co jsem kdy slyšel) a mám rád Adama Brodyho... Takže tak 55%
Biznis (2005)
"Sammy went to hell." "Frankie went to Hollywood."