Recenze (168)
Nečum na mě show (2021) (pořad)
Perfektnýýýý 👍🐬🐬🐬
Magazín Ligy mistrů (2002) (pořad)
FCB :) Suaréz !!!
Živí nebo (ne)mrtví (2007)
Chudák šmudla :D
Třída - Život poté (2010) (seriál)
1.díl - 100% .... 2.díl - 95%..... Další mě čekají nejvíc se těším těším těším na 7.díl
Zkažená mládež (2007)
Dobrý dost!!!
Decibely lásky (2016)
Tak todle snad nikdy neuvidím :D :D :D To už je moc
Hogo Fogo (2000) (pořad)
Víte proč je Zagorová teplá?....................................................................... Protože spí s Margitou
Pátý element (1997)
Multipas :D
Sestřičky (1983)
Za Jiráskovou dávám 2*
Ledové království (2013)
Samá písnička a hovno z toho :(