Oblíbené seriály (10)
Okresní přebor (2010)
Hodně povedený a vtipný seriál. Určitě to nejlepší za hodně dlouhou dobu.K tomuto seriálu už jsem se vrátil 4X,a stále mě a mé okolí dost baví,i bez lahváče. Jiřina a Jarda Kužel !!!!
Bratrstvo neohrožených (2001)
Hra o trůny (2011)
Čtvrtá hvězda (2014)
Narcos (2015)
Yellowstone (2018)
1883 (2021)
Yellowstone je pro mě TOP seriál,ale 1883 bylo ještě o chloupek lepší.Byl jsem naprosto spokojen. 1883 obsahoval úplně vše co by v seriálu tohodle zaměření mělo být.