Recenze (66)
Titanic (1997)
Silný príbeh! Excelentné, úžasné, srdcervúce.. neskutočne skutočné!
Žena v černém (2012)
Keď som prvýkrát uvidela trailer, nevedela som sa dočkať, kedy film príde do kín. Horory milujem, trailer bol bohovský, husia koža ako sa patrí. Lenže? Pri tomto aj zostalo. Trailer ma upútal na maximum, film odpútal ako len vedel.. nesplnil moje očakávania. Škoda! Tu platí asi jediné: čím viac sa človek na film teší, tým viac ho sklame :-/
Projekt X (2012)
Zo začiatku je to také nemastné-neslané, proste nudné. Potom sa to rozbehne, keď nastane čas ohromne bláznivej party, až človek má chuť byť tam. Samozrejme nie ako usporiadateľ, ale ako pozvaný :-)
Stmívání (2008)
Prečítala som si knihu, ktorá ma nadchla. Pozrela som si prvú časť.. a myslím, že stačilo! Môže to byť dobré, môže to byť výborne pozerateľné, no nie pre mňa!
Slunce, seno a pár facek (1989)
Facka za fackou, hláška za hláškou :-) bavilo ma to, stále baví a aj baviť bude. Jednoducho: stará dobrá česká klasika :-)
Muž se dvěma mozky (1983)
Zaujímavo divný film... pre mňa vcelku priemerná komédia, ktorá síce pobaví, ale žiaľ veľmi nenadchne..